Lions Internationale Jeugduitwisseling in Nederland:

Om te kunnen zien wanneer u als Lionsclub u gaat inzetten voor de Jeugduitwisseling, druk op de knop.

Voor onze circa 90 internationale gasten organiseren we jaarlijks drie jeugdkampen, voorafgegaan door een gastouderperiode (homestay). De districten van Noord (AN en BN), Midden (AZ en BZ) en Zuid (CO en CW) werken hierin samen. Het ene jaar verzorgt het ene district de homestay, en die van het andere district het jeugdkamp. Het jaar daarop andersom.

Lionsclubs van de aangewezen zones zijn elk jaar aan de beurt om hier uitvoering aan te geven. Uw districtscoordinator Jeugduitwisseling informeert u, en faciliteert de kamplocatie en het busvervoer. Voor de uitvoering van een dagactiviteit ontvangt uw Lionsclub maximaal € 1.100,- voor een hele dag, inclusief lunch en avondeten. Voor een halve dag ontvangt uw LC € 550,--, met hetzij lunch, hetzij avondeten.

Provisionele data voor jaar 2024

Jeugdkampen