Vele gastouders hebben een fantastische tijd beleefd met hun jongeren. En velen hebben nog steeds contact met hun. Hieronder vind u hun indrukken.

- Familie uit Zutphen was in dec. 2017 gastgezin voor onze wintergaste uit Australie.

"Voor ons en onze dochters was het een ongelofelijk interessante en leuke periode. De familie heeft heel veel over Australië geleerd en we hopen dat Olivia veel over Nederland en Europa heeft geleerd. Na haar 17-daagse bezoek aan Nederland was het alweer voorbij. Bedankt, Olivia!" Zie hun leuke verslag, ook met Olivia's presentatie tijdens het kerstdiner van de Lionsclub en haar presentatie op de school van hun dochter. Het verslag is ook in het Engels, omdat zij dit tevens aan de Lionsclub in Brisbane hebben gezonden.

- Gastgezin uit Voorst 2016:

"Ik vind het een fantastisch programma. Mijn dochters hebben er meerdere jaren aan deelgenomen. Je krijgt je kinderen daarna veranderd terug. Ze zijn rijper geworden. Met veel meer begrip en inzicht. Ze hebben nog steeds contact met hun jeugdkamp- vrienden van over de hele wereld. Ik ben daarom ook al jaren gastouder voor buitenlandse jongeren. Omdat ik weet hoe belangrijk het is voor hun verdere leven. Samen met mijn Lionsclub Voorst ondernemen we van alles".

- Een gastouder in Maassluis.

"Yassef uit Argentinie en Enrico uit Indonesia waren beiden supergasten. Ik kan niets negatiefs bedenken. Het ging ook allemaal goed hier in huis, ook met de Franse jongens die bij ons op bezoek waren. Daar waren ze echt heel leuk mee. We hebben het verblijf als heel gezellig en leuk ervaren."

Gastgezin van LC Noordwijk:

"We hebben een ontzettend leuke tijd gehad met Zala (Slovenia) en Lara (Turkye)".

Gastgezin uit Zoetermeer:

"We zijn jaren gastouder geweest voor de wintergasten uit Australie. Mijn jongens hebben er zoveel van geleerd en een fantastische tijd gehad met hun. Met sommigen hebben we nog steeds contact en zijn zelfs bij hun op bezoek geweest in Australie".

Gastouder uit Krimpen ad IJssel: "Ik heb er zomaar een Deens meisje bij, die me als tweede moeder ziet. Leuk, met 4 zoons was het leuk om meiden dingen te doen. Het klikte zo goed, ze komt nog wel eens langs.